VISSA ONANERAR I DUSCHEN vs JAG LUKTAR SOM MIN GAMLA KILLE

Fundera kan man göra på en hiskeligt många sätt, sittandes, ståendes, på bussen, i köket, ute på landet, ja, lite var som. Jag funderar i duschen. Jag har hört att andra onanerar i duschen. Det gör inte jag. Det gör jag inte alls.

Men att fundera i duschen har sina nackdelar. Det leder till uttorkning för jag står ju där länge eftersom synopserna eller vad de nu heter har lite svårt att connecta där uppe. Så nu är mitt ansikte så torrt att det svider när jag försöker le. Så jag ser sur ut istället.

Idag tänkte jag alltså, jag funderade. Och när jag stod där i duschen så kände jag att mitt balsam hade en bekant doft. Den luktade pojkvän, så jag räknade snabbt på vem det kunde vara och kom fram till följade:
Inte Simon- han luktade Paul Smith parfym och gräs.
Inte Jonas- han luktade sommar och salt.
Inte Markus- han luktade allergifritt schampoo, och det luktar inte alls.

Det var alltså Staffan. Nu måste jag slänga ut balsamet. Det känns dumt för det var ett sådant dyrt schampoo. ToniAndGuy till och med. Fasiken också.

Dags att skriva brev om pensionen. Fantasitk

Kommentera

