INTERVJUTIDER

Det börjar bli dags att släppa skivor igen. Igår fick jag hem Andreas Gregas skiva, när vi hade lyssnat på hela trodde Azra att den hade gått på repeat hela tiden och att det var en enda låt. Det var det inte, så vi har inte lyssnat fler gånger. Dessutom fick jag Johnossis nya singel. Den har jag inte hunnit lyssna på, men jag är hemligt kär i både John och Ossi så det lär vara det bästa jag hört.

Dessutom verkar det som att jag snart ska träffa Timo Räisänen och prata med honom. Jag underar lite vad Timo och jag ska prata om. Om P3guld och brutna revben eller matchande outfits? Elsa, om du har något du vill fråga honom, skriv en lite kommentar här. Det gäller dig också Hedvig. Och er andra med om det finns några sådana.

Tack.

One thought on “INTERVJUTIDER

Kommentera

