MANNEN SOM TALAR MED FITTOR

Det kom ett SMS från Göran idag, det var några veckor sen vi sågs och jag blev glad. Göran ville veta en enda sak. Vem Mannen som kunde tala med fittor är. Jag sa att jag inte visste, det bara blev så. Men att han friendrequestat mig på Facebook efter att ha kommenterat min blogg. Först var jag rädd att det var någon jag känner och det skulle kanske bli konstigt. Samtidigt läser jag med oanad aptit och tänker på Henry Millers inledning i Sexus 2. Kuksugarbolaget såattsäga.  I alla fall. Han borde skriva mer. Mannen.

Kommentera

