EFFEKTIVITETENS BAKSIDOR

Kan var att fingrarna gör ont för att man använder datorn så mycket.
Eller att man glömmer av att man träffat någon som man kanskekanskekanske kan komma att tycka om, men att man glömmer det direkt eftersom man gör så mycket annat.

Saker jag gjort idag:
Skickat min portfolio
Sökt jobb
Sökt jobb
Fått en superkontakt på ett förlag
Bokat in en fika
Bokat två DJspelningar
Bestämt att jag ska vara i Göteborg sista helgen i mars med First Aid Kit
Drömt om Gröna Lund

Då glömmer man lätt annat, som att äta. Eller att gå på toaletten, så nu är jag vrålhungrig och kissnödig som få andra och tåget ska stanna i Stockholm om en halvtimma och jag vill varken äta eller kissa på tåget.

Kommentera

