VÅTMARKER

Jag läser den nu, Våtmarker av Charlotte Roche. Dag gav bort den i studentpresent och sen fick min mamma den i julklapp och efter att hon hållit på och spy flera gånger om gav hon den till mig. Så nu läser jag om att ha sex med hemorojder och mest av allt är jag bara generad, konstant. Jag tänkte läst den på tåget, men hon tanten såg så konstigt på mig att jag inte vågade fortsätta så jag lade ner den innan jag nått Alingsås.

Nu ska jag läsa lite mer. Och generas lite mer. Rodna lite och kanske må lite illa. Hemorojder är ett äckligt ord och fenomen alltså. Jag är lite rädd att jag får det när jag blir gravid. Men vi får hålla tummarna tillsammans att jag slipper det.

Kommentera

