OM DU BILDGOOGLAR >EMERENTIA LEIFSDOTTER LUND<

Hittar du dethär:

En bild där mina bröst ser lite hängiga ut i en klänning som jag älskar.

En annan bild där jag ser fin ut och är lycklig men lite kräksjuk och snart tror att jag ska gå upp och ta pris för Årets Låt på P3Guld 2009.

En bild någon på djungeltrumman tagit en sommar då jag var väldigt snyggt klädd men med en kliande näsa.

En bild där mitt ena ögonbryn verkar ha en helt perfekt form och färg.

Och efter detta kommer det några bilder som inte alls hänger ihop med sökordet:

Den sista är en bild på Aino.

Kommentera

