ATT STIRRA IHJÄL EN GET

Britta och jag pratade om en intressant sak nyss, för vi hade tänkt att gå på bio när jag var i Göteborg. Vi funderade ett tag på att se Men Who Stare at Goats. Det gjorde vi inte. Men vi pratade om män som stirrar på getter. För såna finns ju.

Det är en så fruktansvärt intressant sak att jag inte vet vad. Så nu har jag beställt hem Män som stirrar på getter från Adlibris. Jag vill också kunna döda med min blick. Jag tänker att om jag hade haft den sortens blick hade jag fått jobb direkt, för ingen hade ju velat riskera att dö.

Nu pratar vi lite om juice tycker jag. Juice smakar inte speciellt gott tillsammans med andra saker tycker jag. Till exempel tillsammans med kaviar. Eller med ägg. Eller med tandkräm. Juice i sig är inte så gott egentligen.

Andra saker jag ska läsa om idag:
Hysterikor
Lobotomi
Getter

Kommentera

