LOVE IS MY DRUG

Alltså herrejesus vad jag lyssnat på den datorn senaste dagarna. Som en galning. Jag tycker om den låten. Den är fin. Den gör mig glad. Andra saker som gör mig glad är de som trotsar att jag är sjuk och kommer förbi med Piggelin och rostbröd ändå. Trots att jag ser ut som sju svåra år och säkert kan smitta en hel bataljon.

Jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Något som är lite bra med att vara sjuk ändå är ju att man inte klarar av att göra något annat än att planera och skriva, så det här är vad jag gör idag:
Mailar Hanna Wittmark
Mailar Hannah Arnhög på Veckorevyn
Mailar Shecreatives
Mailar Jessica Bjurström
Mailar Sofia Strömberg

Det värsta med att vara sjuk är att jag är så rastlös. Jag kan ju inte ligga still i två sekunder. Jag kan tänka mig att romantiska mornar inte är något som någonsin kommer finnas i min värld, hittills har de varit obefintliga. Eller det har funnits några halvhjärtade försök. Och romantiska kvällar, det finns det inte heller. Jag somnar med huvudet i datorn eller i min anteckningsbok varje natt. Jag minns en viss liten kort period i för några år sedan när jag somnade bredvid någon med alldeles mörkt och krulligt hår, han tyckte att det var det värsta som fanns på lördagsmornarna när bakfyllan skulle ha funktionen att tynga ner oss båda inte alls gjorde sig påmind hos mig. Det kanske berodde på åldern. Eller så berodde det på något annat. Rastlösheten- fienden mot tvåsamheten.

Nej hörrni, nu ska jag kasta mig ur sängen, boka in saker i min kalender och sen ska jag posta brev för 50 kronor minst och så ska jag duscha. För om man är fräsch känner man sig fräsch. Kräkis eller ej.
Som tack får ni en bild:

Fin pyjamas från Ralph Lauren.

Kommentera

