DET ÄR FÅ SAKER JAG FRUKTAR SÅ MYCKET SOM VÄDRET OCH JORDEN

I vintras när jag var i Indien blåste det plötsligt upp och det gick ut varningar om att ingen fick gå ut för att cyklonen skulle föra med sig så mycket regn och rusk. Jag har sällan varit rädd tidigare. Men då. För vädret är ju ingenting vi rår oss på. Ingen mördare vi kan sparka i skrevet. Vädret bara är där och finns här och gör precis som de vill.

Så, nu när stormen kommer och jordbävningarna drabbar jorden om och om igen. Då sitter jag helst i min säng och skriver.

Magnus skickade just min favorit låt till mig. Nu dör jag en smula.

Nu förbereder vi turnén Magnus och jag. Vi ses i sommar Sverige!

2 thoughts on “DET ÄR FÅ SAKER JAG FRUKTAR SÅ MYCKET SOM VÄDRET OCH JORDEN

  1. men åh! det är även min favoritlåt. helt fantastisk.
    och jag känner verkligen igen mig i den där rädslan för vädret. inget är så omöjligt att rå över som väder. läskiga starka vindar och snöfall som aldrig verkar ta slut osv osv. Obehagliga väder..

    Du har en fin blogg du.

  2. jahajamantackarja, vem är du då? herregud människor! berätta lite mer, här vränger jag utochin på mig själv och ni berättar inte ett dugg!

    men tack så väldans, det är roligt att höra det! ❤

Kommentera

