ETT HELT LIV FYLLT AV PERSONER MED BRÖST

Jag säger det igen! Jessica Bjurström alltså! Jag tänkte fylla i någonting hon sa idag, jag trodde att ordet kvinna skulle komma, det gjorde det inte istället sa hon >en person med bröst<. Det tyckte jag var lite häftigt. En liten aha-upplevelse så att säga.

Andra aha-upplevelser idag är när Lina Thomsgård lanserar Rättviseförmedlingen!

Sen postade jag nyss en handfull brev, det kostade mig 130 svenska kronor, sammanlagt i år har jag alltså postat brev för närmare 2500kronor. Det känns som ett steg i rätt riktning. Ett steg mot framtiden.

Idag har jag även tänkt att skriva ett brev som jag postar via internet, det ska vara ett fint brev, men utan en massa krusiduller. För är det något jag är bra på, så är det krusiduller, det ska jag försöka sluta upp med lite, prova på en ny stil, ungefär som när jag igår hade jeans, prova något nytt.

Kommentera

