ÅNGESTEN ÅKE SÄGER HEJ TILL ALLA SINA KOMPISAR!

Sen förra onsdagen har jag längtat efter denhär onsdagen, det är ju väldigt skönt att längta, men samtidigt jobbigt, man går ju liksom och spänner sig hela dagarna.

I alla fall, idag var Hanna Wittmark och pratade om mappen och allt vad det innebär att söka jobb, och allt kändes ju toppen, men så efteråt möter vi en skåning som vi kan kalla Max, han har energi till 1000 och så säger han att han aldrig hade gjort som jag, skicka en låt, att jag antagligen bränt några broar på vägen. Nu mår jag dåligt. Så dåligt att jag helst bara går och lägger mig. Vi skiter i det här nu tänker jag, vi struntar i reklam och göra något annat istället. Som att sova, äta, gå och träna.

Jag vill åka hem till Göteborg, lägga mig i fosterställning i mammas och pappas nya säng och inte göra någonting, jag vill att pappa ska lägga sig bredvid och att mamma också ska göra det så att de bara ska berätta att jag är jättejättejättefin och inte alls bränt några broar. Så jag tänker att jag gör det nu. Fast i tanken. Nu åker jag till Göteborg.

Kommentera

