MÄSTERFOTOGRAFEN EVELINA HULTQVIST OCH LANDET BRUNSÅS

Åh de visar kött på Landet Brunsås nu, jag tycker lite om att titta på kött, trots att jag inte äter kött, jag ahr inte ätit en bit kött på 11 år. Det är så hiskeligt länge, men att det just är så hiskeligt länge är faktiskt ganska skönt. En gång på ICA GLOBEN tog min handling flera hundra minuter för att jag gick runt och klämde på kött hela tiden, Markus fick komma och lösa ut mig också för pengar, det hade jag glömt helt. Men det blir lätt så, man fascineras över saker man inte ser så ofta, det är nog därför som killar gillar att klämma på bröst. De har ju inga.

Idag gav jag Evelina ett paket det såg ut såhär, och det tog inte ens 24 timmar för det att landa på hennes dörrmatta.

Kommentera

