VAD GÖR ALLA SUPEROKÄNDA MÄNNISKOR HELA DAGARNA?

Antagligen ingenting intressant alls.

Det är fortfarande ljust ute, har ni märkt det, solen liksom trotsar kylan och stannar ute litelitelite längre för varje dag.

Jag planerar min mapp, jag skriver, skriver om, skriver, skriver om, hela hela tiden.

Nu ska jag skicka ett email och sen vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska prata lite i telefonen och så ska jag läsa lite. Jag har blivit så dålig på att läsa, och så vill jag träna, men jag är rädd att jag är för sjuk fortfarande. Jag vill. Jag vill. Jag vill.

Kommentera

