EN DAG PÅ STRANDEN vs EN DAG I SKOLAN

Så var man i skolan igen, det är ju såhär varje dag, att jag är i skolan, jag tänker att det snart borde ta slut, tiden i skolan, jag har tillbringat snart 17 år i skolan, det låter ju fruktansvärt när jag tänker på det. Men samtidigt så tänker jag >Hej! det blir några år på jobbet sen också!< eller blir det verkligen det?

Tänk om jag inte får ett jobb tänker jag. Tänk om jag sitter här om ett halvår och inte har ett jobb.

Nej jag tror vi ska börja göra lite mapp.

Ikväll ses vi på Yeasayer. Det ska bli så fint att jag kommer kanske dö lite grann.

Kommentera

