VADAN DENNA TORKA?

Jo, jag ska för er berätta om hur trött man är efter att ha suttit uppe och skrivit till klockan 4 och sen ändå inte kunnat publicera något för att det saknas bilder.

Jag vaknade klockan 9 idag, jag satte mig upp, kliade mig i ögonen och så gick jag upp. Liza och jag promenerade från Söder till Odenplan, tittade i affärer men köpte inget.

Sen somnade vi båda på min soffa, nu har Liza rusat iväg till kvällens festligheter och jag funderar på att ha spontanfezt. Det vore ju så trevligt till schlagern och allt.

Nej, nu kommer Liza tillbaka. Vi ska ha kalas.

Kommentera

