OCH ETT LITET GRATTIS

Imorse fick jag ett grattis. Carlan grattade mig på kvinnodagen och det kändes liksom fint. I andra länder ges det ju blommor och hålls fester den 8de mars, vi har en karavan med barnvagnar och några demonstrationer.

Nu lyssnar vi igenom alla schlagerbidrag, jag håller nog på han Eric Saade ändå, men jag hade ju hoppats att Erik Hassle skulle ställa upp. Han är min favorit-Erik.

Ikväll våldgästar jag Emelie och Jonas och spelar några låtar på Tranan, det ska bli roligt, roligare är att Emelie och jag spelar på NADA den 30/3, hela natten, bara pop, ingen house. Jag tänkte bara spela tjejer, men jag vill spela min nya favoritlåt också. Ambling Alps. Efter det kalasar vi nog med Bang på Södra Teatern!

Jag glömde berätta en rolig sak från i fredags, jag var och tränade på Sats, det var en såndär sträcka ut-klass, core kallas den visst för, och det känns skönt för det fungerar när man är förkyld också. Men i alla fall. Det var någon speciell på mitt träningspass igår. Unni Drougge! Herregud, kan ni förstå det? Vi hade nästan samma sminkning (ja jag orkade inte tvätta ansiktet innan träningen, det är så vansinnigt tråkigt att göra det) I alla fall Unni Drougge och jag tränade tillsammans. Det kändes ju alldeles fantastiskt bra.

Kommentera

