TIMO RÄISÄNEN

Vad för frågor ställer man till honom då?

Hej Timo!
Vad gör du nuförtiden?
Hur mår dina revben?
Hur mycket kostar du?

Ja, nu gör vi en låtlista tycker jag.

VÄLKOMMEN HEM TILL MIG DÅ!

Och förklaringen:
Redan innan du öppnar dörren, kanske redan när du står i hissen kommer du höra tonerna från För en lång lång tid, sen när du står i hallen och hänger av dig kappan eller jackan eller sparkar av dig skorna på mattan så vill du börja dansa eftersom Diana Ross stämma är så fruktansvärt fin och nästan gör ont i hjärtat. No you can’t hurry love! Vi sätter oss i soffan ett tag, pratar lite  om saker som har hänt sen sist, och pratar om alla dåliga saker vi gjort Jace Everett är så himlans bra tycker vi. Vi ställer oss upp i soffan ett tag tycker jag, passar på innan jag har fått min ny rosa soffan, jag dansar sådär supersnyggt och sjunger med IT GOES ON AND ON AND ON AND ON! Det kan ju lätt vara så att stämningen dör lite, men misströsta inte, vi sätter på Europe, du har en speciell dans till som du visar mig, jag hänger inte med så himlans bra egentligen, men vi skrattar åt det och hoppas att grannarna inte tittar in. Sen är det nästannästan slut. Vi lägger oss på golvet, och blundar lite. Och tänker att livet kanske inte är så dåligt ändå.

Kommentera

