EN DEODERANT SOM LUKTAR JORDGUBBE

Det låter ju lite konstigt, nästan lite sliskigt. Men det är sant. Det kommer lukta jordgubbe om mig tills min nya deoderant tagit slut. Det luktar nästan tuggummi.

Alldeles alldeles strax ska jag gå och träna. Det ska bli skönt. Sen vill jag göra något mer. Det är som att ljuset gör att jag har så mycket mer energi och ork att göra något. Eller så är det för att jag lyssnar på Alcazars schlagerbidrag. Det var ju den absolut bästa låten, jag förstår inte hur den inte kunde gå vidare. På lördag är det schlagerkalas på Folkungagatan, jag funderar på att tvinga alla att ha på sig schlagerinspirerade kläder och Andrea och jag ska göra Alcazardansen, hittills kan jag dansstegen i början. Men jag lär mig mer för varje dag. Fem minuter om dagen kör jag. Ni kanske fnissar nu, och pappa jag antar att du fnyser, men det bjuder jag på.

Jag undrar om Unni Drougge ska vara med idag också på träningen, den nya core-koreografin är helt kass så hon kanske slutar nu.

One thought on “EN DEODERANT SOM LUKTAR JORDGUBBE

Kommentera

