NU SKA DET LILLA ÖVERKLASSTYGSTYCKET TA OCH DRA SITT DRYGA JAG TILL SKOLAN

Åh vad jag älskar alla som bedömer mig.

Som killen på vägen hem som frågade om jag skulle följa med honom. Som att jag skulle gå hem med någon jag aldrig träffat.

Det är så härligt med sånt, varje gång jag ser en männsika bedömer jag henne efter hennes yttre oftast tänker jag att personen är en idiot, ett pucko och ointelligent. Då känner jag mig lite bättre.

Att trycka ner andra gör att man allt som oftast blir så mycket bättre själv.

Nu vickar Felix på öronen och det är dags att börja jobba!

One thought on “NU SKA DET LILLA ÖVERKLASSTYGSTYCKET TA OCH DRA SITT DRYGA JAG TILL SKOLAN

  1. las evring goffman’s bok ”the presentation of self in everyday life”. dar pratar han om att maska av en annan manniska for att hoja sig sjalv. Intressant! ha det sa bra! kram

Kommentera

