SCHLAGER-TORSDAG

Vi lyssnar på schlagers idag igen, Andrea och jag. På lördag är det schalger-kalas. Det är många som verkar tro att jag är ironisk när jag säger att jag gillar schlager. Jag förstår inte riktigt varför det skulle vara något ironiskt i det egentligen. Några av mina abosluta favorit låtar är schlagers. J’aime  la vie, En dag, Det börjar verka kärlek banne mig, Poupee De Cire Poupee de Son, Upp över mina öron. De flesta bra låtar jag vet är faktiskt schlagers.

Några smakprov:

Kommentera

