JAG SAMLAR VÄNNER I EN PÅSE PÅ VINDEN

Jag har 877 kompisar på Facebook nu, jag tänker ha som mål att under denhär månaden toppa på 900, jag ska mingla, nätverka och friendrequesta 23 personer på 20 dagar, och jag måste ha pratat, tagit i hand och verkligen sett personen i ögonen för att få friendrequesta.

Det är mitt mål. För det finns ju ingenting viktigare. Än att nätverka. Skaka handen ur led.

Igår pratade Timo och jag i en timme om allt och ingenting. Hans favoritlåt på nya skivan är B.l.e.e.d.i.n.g, min favorit låt är Outcast. Och ni får säga vad ni vill. Jag gillar Timo och hans nya skiva är det bästa han gjort hittills. Vänta ni bara tills ni får höra!

Kommentera

