KITE!!! OCH REBECKA RISSANEN

Rebecka Rissanen alltså! Vilken tjej! En gång i tiden var jag sur på Rebecka för hon åkte till New York med killen jag var tillsammans med i två veckor och jag satt bara hemma och dinglade med benen. Idag är jag inte sur längre. Jag är bara glad. Och jag tycker om att stöta på Rebecka, för hon är trevlig. Och så spelar hon bra musik när hon spelar skivor.

I alla fall idag på Scandic Malmen spelade Kite, det var riktigt bra tycker jag. Jag var lite förvånad, hur någon från Melodyclub kan göra så bra musik. Och så satt jag på en stol och dinglade med benen och drack en Fanta och så träffade jag Susanna, det var trevligt, för vi fnissade lite och pratade om saker som vi inte annars pratar om för vi aldrig ses.

Det var kvällen det. När jag kom hem såg jag på Big Lebowski som videobutiken lånade mig helt gratis och tänkte på hur jag ska göra med antalogin som jag blivit tillfrågad att skriva för, det är så många duktigare än mig som ska vara med att jag nästan storknar. Vad ska jag där och göra tänker jag. Men Felipe sa att jag borde skriva om Jesus i Big Lebowski och jag kan ju inget om film så jag gör som han säger. Jag tänker att det blir lika bra.

Så chattade vi lite om saker som inte spelar så stor roll, om fotografier, när man är tjock och smal, och så ringde Disa, trots att klockan var så mycket.

Under dagen gjorde jag andra saker: jag träffade min projektgrupp, vi älskar Polisen, jag mailade med Beatrice Ask, jag tjattrade med Magnus, har tar ner mig på jorden och får mig att inte hetsa så mycket, vi pratar om böcker och om framtiden. Och så jobbade jag med min portfolio, jag scanande och scannade och scannade.

Kommentera

