ALLT LJUS PÅ NÅGON ANNAN #2 HANNA WITTMARK

Hanna är en helt fantastisk människa, vi har inte känt varann så länge, men jag lovar och svär dyrt och heligt, jag vill känna henne i hela mitt liv. Och lite till.

Hanna är AD och på söndag åker hon till San Francisco och praktiserar i tre månader. När hon kommer hem vill jag att vi ska jobba på samma byrå så att hon kan peppa mig.

Hon har gjort en massa bara grejjer, bland annat denhär som är helt fantastiskt bra. Jag önskar att jag hade kommit på den, men det har jag inte.  När du handlar i framtiden kommer du med andra ord superenkelt kunna skänka en femma direkt. Och slippa stå och leta efter mynt till dendär bössan som ändå gapar tom.

Vill ni anställa Hanna kan ni kontakta mig så förmedlar jag. Det ni.

Kommentera

