DÅ GER VI DET ETT NYTT FÖRSÖK

IDAG kör vi möte med Katrin Zytomierska. Jag är lite nervös faktiskt om jag ska vara ärlig, mamma och pappa har redan ringt och varit lite nervösa de med. De har en sån makt de här PRkvinnorna att det nästan är obehagligt.

Igår hade vi kalas, mina grannar lär älska mig, men jag kom på att jag med enkelhet kunde sänka basen på stereon och så blev allt mycket lättare! Eller bättre snarare.

Vad ska man ta på sig idag då tänker jag nu. Jag vet inte tänker jag. Jag kanske skulle kunna komma naken. Eller bara utan kjol, det har jag ju uppenbarligen gjort förr, när jag var på fest i helgen bland annat.

Igår var vi även på Kåken. Det var roligt. Sen åkte jag buss hem. Det var mindre roligt.

Nu ska jag ta på mig. Johanna, du får en outfit-bild senare.

Kommentera

