LEE LOZANO OCH ANDRA SAKER

Jag sitter hemma igen, jag vill egentligen göra någonting, men jag kommer mig inte för. Jag tänker att jag kanske borde smsa någon. Eller ringa till och med, jag gillar ju inte att ringa. Det gör mig liksom lite nervös.

Idag var jag på Moderna, jag gick på Lee Lozano och tyckte om det. Hedvig och jag vattenfikade, vattenfika är något man gör när man är så fattig att man inte ens har råd med fika. Sen gick jag förbi skolan, hämtade min cykel och cyklade tillbaka till Moderna och sen promenerade Hedvig och jag tillbaka hem.

Det kändes lite vårigt idag så det firade jag med min nya kjol, converse och skinnjacka.

Kommentera

