FOTBOLLSMODE

Idag är det fotbollsträning. Vi ska ändå spela mitt på Söder, så jag tänkte inte se ut som, ja, jag vet inte vad, men jag tänker att jag vill se helt okej ut ändå. Så jag letade upp lite olika kombos och nu har jag plötsligt svårt att välja. Men jag tänker, att som den tråkiga reklamare jag är, så väljer jag enhetligt och klär mig i antracitgrått. Top-to-toe. Om någon vill se mig dribbla är det klockan 19:30 på planen mitt på Folkungagatan, Africa FC, det låter ju exotiskt men vi är ett gäng bleka medelsvenssons hela bunten.

Kommentera

