GODMORGON!

Nu sitter jag med lite klet i ansiktet och ska snart sminka till mig, jag trodde att det var vår idag igen, men det var det tydligen inte. Jättetråkigt. Det är 4,5 minusgrader. Det känns inte alls roligt.

Jag har packat ner muffinsen (som jag drömde mardrömmar om att jag glömt dem i ugnen) och jag har valt ut pennor jag vill ta med mig till kontoret. Det är som att börja skolan första gången, lite pirrigt.

Nej! Dags att åka. Ni som vill kan få se Katrins gravidmage sen om jag vågar fota.

Andra saker jag drömt om: att jag blev förföljd av en man med avsågat ben i tunnelbanan. Det läskigaste var att han var snabbare än mig, trots att han hasade runt.

Kommentera

