10 FRIENDS TO GO

Nu är jag uppe i 890 vänner. Så det är bara 10 kompisar kvar att fiska fram till sista mars, vilken infaller på onsdag nästa vecka. Det blir en pärs. Eller så blir det inte det. På torsdag är det nämligen reklammingel och så brukar man kunna skaka handen ur led så pass väl att man kan friendrequesta några styckna på morgonen efter.

Under träningen igår fick jag en boll i huvudet, en i magen, men så gjorde jag mål också och fick till några fina nickar också, så det är helt okej nu i efterhand. Men jag måste skaffa mig bättre skor. Funkar inte alls med Converse, det gjorde nästan ont faktiskt.

Andra saker jag lyckades med igår:
Göra bort mig
Förstöra något jag antagligen tyckte var fint
Stänga av huvudströmmen på kontoret för jag trodde det var en låsknapp och inte en lysknapp.

Saker jag lyckats med idag:
Stå och rycka i porten bredvid och inte förstå varför ingen annan var på kontoret.

Kommentera

