IFRÅN MIG SJÄLV

Åh ehrregud vad jag tycker om den låten, jag kan lyssna på det flerafleraflera gånger om efter varandra. För den är så himlans bra. Idag tänkte jag gå till Bengans och faktiskt köpa några skivor. Det var så längesen och det ska bli roligt att KÖPA skivor och lukta på dem och känna och bara titta på dem lite extra.

Imorse vandrade jag på söder, det kändes som att jag var med i en stockholmsfilm där jag gick i min mockakjol, randiga tshirt, converse och skinnjacka. Sån himlans bra morgon. Trots att det är lite grått här idag.

Andra saker jag ska göra idag:
Dricka skumpa med reklamare, först ska Bettan och jag gå på Guldäggsminglet och efter det ska vi gå till DDBar. man måste klä sig lite franskt, då får man billigare i baren på DDBar, men jag vet inte hur jag gör det, jag tänkte att jag bara skulle ta min basker, men så kom jag på att den inte ligger hemma hos mig. Och så tänkte jag ta något randigt, men det hade jag ju igår. Och så tänkte jag inte så mycket mer efter det.

Kommentera

