EN MER ÄN VÄLBEHÖVLIG PAUS

Ibland finns det liksom ingenting kvar i kroppen. Ingen lust eller ork eller energi. Så är det nu, så jag har bestämt att jag kanske ska sova ett tag. Luta mig tillbaka och liksom bara dåsa.

Nästa vecka är jag tillbaka i verkligheten igen, det känns nästan lite skrämmande, men kanske viktigt. Fram till tisdag tänker jag inte göra någonting alls.

Det var så mycket folk på Debaser igår och tittade på Amanda Jenssen, det var roligt, men konstigt. Jag har en konstig relation idoldeltagarna. Jag vill inte tycka om dem. Men hon är ändå rätt bra hon Amanda ändå.

Sen är det så grått i Stockholm idag. Det känns som om att det aldrig kommer vara något annat än grått. Jag kan inte förstå hur jag förra påsken kunde gå barbent och sola. Efter påsk förra året hade jag inte på mig strumpbyxor annat än på kvällen.

Kommentera

