JAG TYCKER DET ÄR JÄTTEKUL ATT HA NÅGOT ATT GÖRA

Anders S Nilsson tycker att det är kul att Lina har något att göra. Det tycker jag med. För Rättviseförmedlingen är en bra sak, men det är väldigt tråkigt att Rättviseförmedlingen behövs. Jag hade ju önskat att Rättviseförmedlingen inte hade behövts.

Men Anders har ju rätt, det är skitkul att ha en massa att göra. Det hade Lina redan innan telefonen började gå varm för att alla ville ha hjälp från Rättviseförmedlingen. Nu har hon mer att göra. HÄR KAN DU LYSSNA.

Varje dag vaknar jag och oroar mig lite första sekunderna över att jag inte ska ha något att göra. Det är det värsta jag vet. Sysslolösheten. Sysslolösa människor hatar jag också. Använd huvudet eller händerna och gör något bara.

2 thoughts on “JAG TYCKER DET ÄR JÄTTEKUL ATT HA NÅGOT ATT GÖRA

Kommentera

