SKIT-TV OCH SKYPE OCH KERSTIN THORVALL

Hanna ringde mig just på Skype, jag fnissade för jag såg ut som ett vrak, jag hade ju just vaknat, och hon och Azin och Julia var på väg att gå och lägga sig. Jag har varit vaken ett tag, men inte gjort något, sett på morgonTV och jag har funderat över varför det är så dålig TV på morgonen. Det är sån tidsskillnad mellan San Francisco och Stockholm att Hanna nu kan gå och lägga sig och sen kan vi ringa varandra ikväll igen så att hon får prata med både Fatih och mig om vi är på samma plats, vilket jag hoppas att vi är då.

Nu säger de att Polens president dött i en flygkrasch och att Kerstin Thorvall har gått bort efter en tids sjukdom. Känns inte som en så rolig start på dagen det här.

Snart ska jag hem till Arvid igen och hämta mina skivor. Jag tycker om att vara hos Arvid och inte göra någonting. Det är liksom skönt och känns ganska mycket som hemma. Sen ska jag nog äta middag med Pontus på Folkbaren innan vi spelar och sen ska vi ha trevligt hela kvällen. Kom förbi vetja!

Kommentera

