ÅH VILKET HÄRLIGT LIV JAG HAR

Vet ni vad, herregud alltså, herregud, det finns ju så mycket att klaga på hela tiden. Men det behöver man ju liksom inte göra.

En sak vill jag klaga på, och det är att Evelina inte bor i Stockholm, men hon trivs i Göteborg. Vi har ett bra system Evelina och jag, när vi är sura på andra smsar vi varann, på så sätt får det liksom ur oss och gör inget dumt.

Nu ska jag snart hem och städa, duscha, skrubba kroppen och sen ta p mig min finaste svarta reklamklänning och åka in till stan igen. För det är nämligen guldägget ikväll. Dit ska jag gå.

Igår var vi på vernissage på Pontus, och sen gick vi i ovanlig ordning till: McDonalds-Kåken-Riche-Indigo-Folkbaren-Strand-Kvarnen-Hem till Arvids. Det var så himlans trevligt. Vi hade så himlans roligt att vi bestämde oss för att äta frukost ihop imorse. Den intogs på PizzaHut. Det var mindre trevligt. Killen som jobbade där hade sånt underbett och var så tråkig att vi mest snackade skit om honom.

Just det, när jag vaknade imorse såg jag ut såhär:

Jag är väldigt glad att vi inte tog fram den riktiga tatueringsmaskinen.

Kommentera

