EN ALLDELES YPPERLIGT OTREVLIG KVÄLL

Jag är fortfarande på skolan. Klockan är halv ett och här sitter jag och skriver på en blogg som några få läser och kanske fnyser åt. I alla fall. Det finns ingenting att skriva egentligen, men jag gör det ändå. För jag har kommit på en idé. Jag vet inte vem jag ska ge den till än, men jag har funderat på Konsumentverket. För man blir ju ofta sur. Ofta på företag faktiskt. Så jag tänkte, att tänk om man kunde få ringa och få ur sig dedär aggressionerna.

Idén går alltså ut på att Konsumentverket sätter upp en telefonsvarare, men inte vilken telefonsvarare som helst, utan en som man får ringa till och skrika tills luften går ur en. Vill man fortfarande klaga när man gjort det hänvisar de till sin växel.

Det var min kväll. Själv hade jag velat ringa och skrika i luren på några andra. Men det gör jag inte. Jag håller mig och är en stor och fantastisk människa.

Kommentera

