HEJ PÅ ER MINA 14 NYA FRÄKNAR!

Det är så här att det var sol ute igår. Och då satt jag ute med Jonas och Alexandra.Vi solade inte direkt utan jobbade, men vi satt i solen. Jag var till och med barbent ett litet slag.

Nu imorse när jag skulle sminka mig gjorde jag upptäckten jag gör varje år och varje år blir lika förvånad över. Mina fräknar är tllbaka!

Ni som inte har fräknar kanske tycker att det är superduperfint men på mig ser det mest smutsigt ut. Nu har jag fått 14 nya på näsan och på min vänstra kind. Min högra kind är lika slät och fin som vanligt. Jag undrar nu vilken av mina föräldrar som givit mig det pigmentet. Var i DNAkedjan blev det fel pappa?

Jag glädjer mig åt att Evelina också får fräknar. Då är vi två. Men hon är finare i sina, men i alla fall.

Nu ska jag gå till skolan, jag har klätt mig i en tennisliknande klänning och mussepiggtröja. Det matchar mina fräknar. Lagom barnsligt.

Kommentera

