TACK EMELIE!

Jag fick just en länk från en tjej som heter Emelie, jag har tänkt skriva till Emelie för ett tag sen, så jag gör det nu.

Och tackar.

Hej Emelie!

Tack för länken och vad roligt att du hittade hit!
Och nej jag trodde aldrig att du var någon stalker,
men  jag går oftast runt med tanken att ingen vet vem jag är,
och att ingen ser mig.
Så tror jag att det är för så himlans många, att man tror att
man är en grå mus,men att man i själva verket är en helt
fantastisk männsika som både syns och hörs!
Nästa gång du ser mig, i Stockholm eller i Göteborg, eller var
som helst egentligen, så tycker jag att du ska komma och säga hej.
Så, tack igen och ha det toppen!

Evelina och jag har pratat om detdär mycket med bloggarna, man tror lätt att man är en toppbloggare trots att man inte är det. Vi är inte Kissie och inte Blondinbella heller för den delen. Vi är ju bara vi, så att skriva och tacka för länkar och svara på kommentarer eller de få gånger det händer, få beröm när man är ute för att man skriver en blogg som någon läser. Det finns någon slags tacksamhetsskuld som gör att jag varje gång det är en endaste människa som läser något jag skriver får mig att vilja tacka tusenfalt. Det gör jag ganska sällan. Trots att det enda jag lever på är att skriva saker andra läser.

Ja, det var det. Tack och hej leverpastej!

One thought on “TACK EMELIE!

Kommentera

