GOODMORGNING WINELOVERS!

Ja, så var det dags igen. På’t igen ba!

Igår somnade jag framför Skype, det gick inte att hålla ögonen öppna längre. Sen vaknade jag fem i tolv och då ringde Malin och vi gick till Smink-och Perukmakarn. Nu har vi köpt ögonfransar och annat ox vi ska ha ikväll på maskeraden, men jag våndas lite över hur jag ska ta mig från söder till östermalm o sen till söder igen utan att alla tycker att jag är en knäppis när jag har på mig min skogsrå-outfit. Det blir någon blandning av Arwen/älva/skogsrå.

De tär lite sol i Stockholm så jag försökte jämna ut min fräkniga vänstra sida av ansiktet mot den icke-fräkninga högra sidag, men det verkar inte fungera. Fräknarna sitter helt enkelt där de sitter. På vänster sida.

Imorgon tänkte jag tvätta och sen tvätta sommarkläderna som ska med till New York, ja, jag vet att det är i tidigaste laget, men det är ju så skönt att ha allt fixat och klart innan så kan man göra andra saker sen tänker jag, som att fixa mappen och sånt.

Nu ser jag att min blomma har vissnat igen så jag måste vattna honom, Kenneth fudnerar jag på att döpa honom till. Det vore nog skönt för honom att ha ett namn.

Kommentera

