ETT HUNDRA FRÅGOR OM INGENTING UR GAMLA BÖCKER OCH HJÄRTAN

vem pratar du med när du är online på facebook men inte pratar med mig?vad gör du när vi inte ses?vem pratar du med i telefonen när det ringer?vem smsar du med i taxin hem?vilka är kompisarna du refererar till och vad jobbar din mamma med?hur länge har du levt som du lever?vad drömmer du om?tänker du på alla mina födelsemärken och mina fräknar på näsan?har du någonsin tänkt på hur tråkigt det är att jag är så blek?hur många telefonnummer har du i din telefonbok och hur många är till tjejer?finns det gånger då jag är den första du vill ringa?eller tänker du bara på mig när du är full och jag är i samma rum?tänker du på vilken musik jag spelar?tänker du på hur du pratar när vi pratar?svarar du alltid efter tre signaler?tänker du på ditt liv och ångrar dig?ljuger du när du säger att hon aldrig avbrutit dig med en kyss?tänker du på henne när det är jag som ligger bredvid?dricker du kaffe varje morgon eller är det bara när jag är med?sover du aldrig naken?presenterar du alla tjejer för dina vänner?hånglar du alltid offentligt?hur många har du legat med?drömmer du någon gång om någon annan än mig?finns det dagar då du önskar att du bara blundat och så var vi plötsligt föräldrar till världens finaste unge?

nej, det kanske bara var jag som tänkte så.

One thought on “ETT HUNDRA FRÅGOR OM INGENTING UR GAMLA BÖCKER OCH HJÄRTAN

Kommentera

