HEJ JAG VILL KOMMA UT I VÄRLDEN

Jag har listat alla länder jag varit i. Det är inte så många känner jag just nu.

Kina
Indien
HongKong
Taiwan
Sri Lanka
Polen
Holland
Italien
Spanien
Norge
Danmark
England
Sicilien (okej, inte ett eget land, men nästan)
Tyskland
Vid närmare eftertanke var det ju faktiskt ganska många länder.

Så, nu har jag mailat och bett om att få komma och visa min mapp i New York. Tänk om jag skulle stanna där tänker jag nu. Vad skulle jag göra då? Hur skulle jag lära mig hitta och hur skulle jag veta vart jag skulle äta lunch och hur skulle jag veta när jag blir lurad på gatan och vem ska ta hand om min extranyckel?
Idag åker Malin bort och sen hinner vi inte ens mötas i New York, så nu lever jag på minnet av våra varmamackor vi åt i morse och ler lite åt hur vi fnissat hela kvällen åt konstiga saker.

Nej, jag tror att jag försöker få kontakt med Per Hagman istället så kan jag flytta till Nice och vi kan gifta oss.

Kommentera

