CHATTELICHATT

Jag älskar att chatta! Det är det allra bästa sättet att kommunicera, idag har jag videochattat med min syster i Norge och så har jag chattat med Jonas och Isabel och Emmanuel och Alexander. Det är min bästa kommunikationsform tycker jag. Det är så skönt att slippa träffa människor, men ändå prata med dem! Oftast chattar jag när jag gör andra saker samtidigt

Igår träffade jag så otroligt mycket fint folk att jag inte orkar träffa någon på hur länge som helst känner jag. Vi var hela Familjen på Tranan och dansade och tjoade och tjimmade. Tobbe spelade skivor och vi andra dansade runt. Det var så fint och så roligt att jag vet inte vad. I morse vaknade jag av att jag skrattade. Det var fint.

Kommentera

