EN HELT VANLIG MORGON I NEW YORK

Vi vaknade nu, det är lite disigt här och vi är täppta i näsan, dags att hitta ett apotek! Arvid kom med vatten i en mugg och jag drack det. Sen kom jag på att man kanske inte ska dricka vattnet bara sådär. Tänk om jag får ont i magen liksom. Men så tänker jag att vad sjuttsingen, jag drack ju liten vatten i Iniden och klarade mig finfint.

Igår var vi på en liten bar först, då höll jag på att somna för det var så mörkt där inne, sen gick vi vidare till Union Hall, det ligger precis runt hörnet från lägenheten och där inne samsades ett helt gäng böcker och två boulebanor. Vi tror att det var Boulebanor i alla fall. Där träffade vi tre finnar, vår gemensamma egenkap var att vi alla hade lika taffligt uttal.

Mer då? Det kanske låter otroligt, men i USA händer det grejjer! Vi träffade världens största man, han var stor som ett hus och Arvid fotade mig tillsammans med honom, ni kan säkert få se fotot senare.

Nu är det min tur att gå på toaletter så det gör jag nu. Ni får vänta lite. Vårt kösystem för toan är inte så utarbetat än, så man tar chansen när den kommer.

Idag ska jag försöka hinna träffa Malin innan hon åker hem igen så att jag slipper sakna henne så fruktansvärt!

Igår han vi äta pizza på natten också, amerikansk nattamat i dess ässe!

Nej, vet ni, jag ska sova lite till tror jag!

Kommentera

