HEJ PÅ ALLA ER NYA!

Sandra länkade ju till mig igår, och vips! fick jag en herrans massa besökare här!

Så jag tänkte att jag kanske skulle säga hej!

Det här är min blogg, den kanske inte är så himlans rolig egentligen, men ibland kanske den är det. Just nu är jag med två kompisar i New York, Arvid och Felipe heter de, vi är här för en reklamtävling och ska stanna i 12 dagar. Hela dagarna, och nästan hela nätterna sitter jag på Berghs och skriver reklam eller kommer på saker som kan hjälpa människor och företag på olika sätt. Jag går snart ut Berghs och ska börja söka jobb, det känns hemskt läskigt, men väldigt roligt samtidigt. När jag inte är på Berghs sitter jag mest och funderar på andra saker, som kärlek eller Stockholm. Jag kommer från Göteborg från början och flyttade till Stockholm för två år sen.

Usch, jag har lite prestationsångest över att skriva dethär, jag skriver inte så bra när jag känner att jag måste.

Vill ni får ni görna stanna kvar här, vill ni det inte behöver ni inte, men det var roligt att ni tittade in. Jag lovar att vara roligare och bättre i framtiden.

3 thoughts on “HEJ PÅ ALLA ER NYA!

Kommentera

