EN MORGON MED NÄSBLOD OCH HUVUDVÄRK

Men vad gör det egentligen? Jag är ju i New York! Idag vet jag inte alls vad vi ska göra, klockan är typ 11, det är lite mulet ute idag och jag har mest bestyr med vad jag ska ta på mig för kläder. Kan inte alls bestämma mig. Så jag funderar på att ta jeans (!) hör och häpna!

Igår köpte jag ju ett par billiga skor, men de har gett mig skavsår, så nu måste vi köpa plåster också. Arvid ligger och spelar spel på iPhonen och Felipe sitter och väntar, jag tror han väntar på oss, men också på mat. Hittills har vi varit väldigt amerikanska i vårt matval. Åt nachos första kvällen, och pizza och sen igår hamburgare och Kinamat. Kinamaten smakade inte så mycket om jag ska vara ärlig.

Vi kanske ska avsluta det hela med en bild?

Kommentera

