TONIGHT’S GONNA BE A GOOD NIGHT!!

Åh jag mår så bra idag mina kompisar! Ni skulle bara veta! Jag vaknade bredvid Camilla igen och vi var liksom trötta men pigga, sen vaknade Fredrika också, och Jonas som låg på golvet började röra på sig. Han är vår lilla Jack Russel numera, flyktingen Felipe har flyttat in i killarnas säng.

I alla fall, vi är vakna nu, vi ska duscha och bli fräscha, det är lite tråkigt väder, men vad gör det? vi är ju i New York. Ni kanske tycker att jag tjatar, men det skiter jag i. Jag älskar det. ÄLSKAR. Ä-L-S-K-A-R-!-! (Joel, vi kan flytta hit nu tycker jag)

Annars då? Ja, vi ahr ju inte gjort så mycket sen gårdagens fotoskörd. Vi har sovit. Och ätit frukost. Special K här är inte som Special K hemma. Här är det Frosties. Jag kommer vara tjock(are) när vi kommer hem.

Nu lyssnar vi på Journey och mår bara bra. Helt fantastiskt om jag ska vara ärlig.
Nej, nu ska jag chatta lite mer med Pontus och sen gå till Marc Jacobs.

Just det, ikväll är det prisutdelning. Då håller vi tumamrna för Jonas och Johan och Fredrika och Felipe och Fatih och Maja. Och lite för mig själv kanske. Eller nåt. Jag ska ha en superfin klänning, jag ska visa upp den sen. Nu går vi.

Kommentera

