NUSSINUSSI

Åh, så var det en ny dag, eller det är snart slut på dagen för er svennar!

Idag skulle Camilla och jag egentligen på intervju, men det är skjutet på igen. Nu ska vi ut och ta en pizza och dricka lite vin, nussa tillsammans helt enkelt och glömma gårdagen. Gårdagen var galen. En kort recap låter såhär: Spya på utestället, spya hemma, en tröja som brann upp. Då kan nu ju förstå själva hur trevligt vi hade det. Jonas och Johan och Fredrika vann guld och en herrans massa andra fina vann andra priser. Berghs regerade hela kvällen.

Camilla och min nya kompis Zac Sax från BBH hängde med oss halva natten men sen tappade vi bort honom någonstans mellan the Pink Elephant och Schillers, det var en lustig kväll, jag somnade i en taxi och sen vet jag inte vad som hände, jag däckade hemma och tre timmar senare vaknade vi allihopa superpigga och åkte till Ground Zero. Det var megahäftigt. Sen hann vi med Century 21 och en prommenix hemåt. Nu ligger vi i sängen och myser. Nu tar vi på oss istället och försöker gnugga bort Xet vi hade på handen igår.

Ikväll ska vi gå på en fest som heter fuckfest. Det låter konstigt tycker vi, men det ska tydligen vara ett herrans party.

One thought on “NUSSINUSSI

  1. centry 21’s strumbyxe avdelnign är den bääästa! C og jag åkte dit 2 eller 3 ggr på vår smekmånad haha 😀

Kommentera

