JA MEN TJENA HEJSAN vs ÅH JAG HAR TRÄNINGSVÄRK I MAGEN EFTER ALLT SKRATTANDE

Åh att vi inte dog igår alltså. Det är ofta så tycker jag. Att man fascineras över att man överlever. Igår var en sån kväll. Men innan det hände det andra saker. Som att servitören FÖRKLARADE hela menyn beverages= drinks. Så sa han. Hela menyn. Salad=lettuche and tomatoes, vegetables. Herregud Fredrika och jag skrattade ihjäl oss. Och på stället fanns det inte heller några servetter. Man fick handdukar. Det kändes ju lite konstigt. Alla ville äta kött. Det ville inte jag.

Ni ska få se några kort tänkte jag. För vi tog 340 fotografier igår. Det är ett herrans massa foton.

Kommentera

