OM DU VILL HA MIG SKRIK MITT NAMN

Jag fick låna Montys skiva när vi flög hem från Nevvan, det trånga flyget fick mig att må dåligt och vi sov mest. Det var fruktansvärt. Jag gillar egentligen ingen av låtarna så värst mycket, mn just Skrik mitt namn känns faktiskt lite fin när jag tänker efter. Jag tror att jag ska spela den på lördag.

Världen är din låter därimot mest som Fibes Oh Fibes tidiga, och på tal om Fibes så träffade jag Edvin igår på F12, det var roligt, vi ses så sällan och han gör mig glad. Sen prommenerade jag hem med Fiona och Rebecca och kände att allt påminde mycket om hur livet var förut. Innan jag träffat någon jag gillade och tyckte att Stockholm kändes vackert och nytt.

Nu ska vi snart gå till Trädgårn under bron och fira med Novellerna.

Vi ses i sommarnatten ni fina.

Kommentera

