DYLAN OCH JAG, DYLAN OCH JAG

Beverly Hills 90210, jag fick inte titta på det när jag var liten, så jag har liksom tagit igen det i efterhand. Men jag minns hur gruvligt förälskad jag var i Dylan när jag var liten.

Det kan även vara från Beverly Hills som jag fick drömmen om att någon gång ligga i en säng, men en telefon på sängen med en såndär snurrsladd och måla naglarna. Nu var det inte så att det var jag som skulle måla min naglar, utan en kille som skulle gör det. Vem skulle vilja måla mina naglar tänker jag nu såhär i efterhand.

Jag har skorna på mig inne idag, trots att jag är sjuk, det får mig lite att känna som att jag är utomlands. Nu ska jag gå och köpa en paket Piggelin och sen ska jag skriva.

Kommentera

