HUR MYCKET SNOR FÅR DET PLATS I EN NÄSA?

Ingen som helst jävla aning faktiskt. Men mycket det är det. Så mycket att jag svär uppenbarligen. Jag tjyvar Pontus från jobbet idag, chattar lite med honom och postar filmer han bara kan se utan ljud.

Mer då? Jag har gjort lite mer på min CARGO. Ser ju inte sådär vidare bra ut, men vad gör man inte för konsten, reklamen.

Ja, annars händer inte mycket, väcktes klockan 4:40 av ett sms om att jag verkar ta mycket mediciner för tillfället. Det var ju trevligt med den upplysningen vid den tiden. Sen var det svårt att somna om och jag vaknade runt niotiden när det väl var dags att äta några av dedära pillrena. Så det gjorde jag, och nu ligger jag och väntar på att få äta riktig föda. Det måste man också förstår ni, men man får inte göra det på direkten.

Så istället dricker jag saft och postar videos på mig själv på Facebook. Carina till exempel, hon fick den här. Den fick hon för att jag bär en klänning jag fått av henne.

Nej, kompisar, nu gör vi mannagrynsgröt, vissa kanske tycker det smakar välling, jag tycker det smakar gott.

Kommentera

