ÅH HEJ EMERENTIA HETER JAG OCH JAG FRÅGAR EFTER DEJTER PÅ ETT GAMMALT HM-KORT

Ja, så vart det sagt då. Det skulle aldrig bli något, jag visste ju liksom det från början, men så tänkte jag, i sekunden jag gjorde det att det kanske skulle kunna vara något ändå. Han hade ju bra musiksmak tänkte jag.

Det är ju så svårt sånt där, ibland sitter man och väntar i flera månader, andra gånger händer ingenting eller så står tusen åter. Det skrev min pappa till mig när Vampyren gjorde slut, att det stod tusen åter, jag tänker på det bland och förundras över hur dum min pappa kan vara. Han har ju helt fel. Här stod bara jag och grät i flera veckor och nu är man glad och lycklig och ja, allt som hör till.

Kommentera

